۴ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

انتشار کتاب مرجع کشاورزی، دام، طیور و آبزیان در آینده نزدیک

انتشار کتاب مرجع کشاورزی، دام، طیور و آبزیان در آینده نزدیک

کتاب «مرجع کشاورزی، دام، طیور و آبزیان» به عنوان بانک اطلاعات فعالان این صنعت در حال تهیه و تدوین است.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اهمیت محصولات کشاورزی و دامی به عنوان بستر اصلی تأمین امنیت غذایی جامعه و ایجاد فـرصت‌های شـغلی و کمک به رشد اقتصادی کـشور، کتاب «مرجع کشاورزی، دام، طیور و آبزیان» بعنوان بانک اطلاعـات فعالان این صنعت با همکاری دفتر ساماندهی و توانمندسازی کشاورزی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تمامی تشکلهای صنفی مرتبط در حـال تهیه و تدوین است.

اطلاعات این کتاب که در مراحل نهایی آماده‌سازی جهت انتشار در آذرماه است، از سـراسر کشور گردآوری و در گروه‌های زیر طبقه بندی شده است:

کشاورزی: ارگانیک، مجتمع کشت و صنعت، گلخانه، کود، سموم، بذر، نهال و نشاء زینتی، ادوات و ماشین آلات، خرما، پسته، قارچ، خشکبار، سردخانه، سیستم آبیاری، فضای سبز، مکانیزاسیون، روغن‌کشی، کلینیک گیاه پزشکی و تعاونی ها.

دام: کشتارگاه صنعتی، سردخانه، ادوات و ماشین آلات و تعاونی‌ها. طیور: مرغ اجداد، مادر، جوجه یک روزه (گوشتی و تخمگذار)، شترمرغ، کشتارگاه صنعتی، ادوات و ماشین آلات، کشتارگاهی، تهویه و تعاونی‌ها. آبزیان: ماهیان گرمابی، سرد آبی، خاویاری، میگو، صیادی و تجهیزات و ماشین آلات. دارو، خوراک و مکمل: آبزیان، دام و طیور، ماشین آلات، پخش، کلینیک، داروخانه و آزمایشگاه.

شرکتها و موسسات فعال در بخش‌های فوق می‌توانند در فرصت کوتاه باقیمانده، نسبت به درج اطلاعات در این کتاب اقدام کنند.

کد خبر 2182111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha